اجاره خوردو با تک رنت

اجاره ماشین در تهران بدون راننده چگونه انجام می شود؟

فهرست محتوا
اجاره ماشین در تهران بدون راننده چگونه انجام می شود؟

اجاره ماشین در تهران بدون راننده یا با راننده، یک انتخاب عالی برای افرادی است که قصد دارند به مسافرت بروند یا برای انجام کارهای روزمره به ماشین نیاز دارند. در این میان تک رنت یکی از شرکت های اجاره وسیله نقلیه است که در ادامه بیشتر در مورد آن توضیح خواهیم داد.

رنت ماشین در شهر های توریستی رواج بیشتری دارد. به دلیل تعداد زیاد مسافر که در شهرهای توریستی وجود دارند، موسسات اجاره خودرو زیادی در این شهر ها پدید آمده اند. متقاضیان می توانند با مراجعه به آن ها اقدام به رنت ماشین مورد نظر خود کنند.

با توجه به اینکه جمعیت شهرهای بزرگ در روز، به حدود چند میلیون نفر افزایش می یابد، اجاره ماشین در تهران بدون راننده بسیار متداول است. موسسه اجاره اتومبیل تک رنت، بهترین خدمات اجاره ماشین در تهران بدون راننده را، ارائه می دهد. یکی از مهم ترین فاکتور ها برای اجاره خودرو، مراجعه به مراکز معتبر است. تک رنت یکی از معتبر ترین مراکز رنت ماشین در تهران است که انواع ماشین ها را از قیمت پایین تا قیمت های بالا، ارائه می دهد. در ادامه در مورد اجاره خودرو بیشتر توضیح خواهیم داد.

برای دانستن مراحل و نحوه اجاره ماشین در تهران، با ما همراه باشید.

 

رنت خودروی لوکس
رنت خودروی لوکس

اجاره خودرو چیست؟

در ابتدا می خواهیم بررسی کنیم که اجاره خودرو چیست؟ اجاره خودرو در حقیقت قرض دادن خودرو به شخصی است که مالک وسیله نقلیه نیست. این خودرو توسط فرد متقاضی برای انجام امور شخصی یا گشت و گذار، به اجاره گرفته می شود. در ازای داشتن وسیله نقلیه مورد نظر، فرد موظف به پرداخت مبلغی تحت عنوان کرایه یا بهای قرض، می گردد.

اجاره ماشین در تهران بدون راننده یا با راننده  هم برای خودرو های ایرانی و هم برای وسایل نقلیه خارجی امکان پذیر است. مراحل اجاره ماشین های گران قیمت کمی پیچیده تر از خودروی ارزان قیمت خواهد بود.

خودرو ها به دلایل مختلفی اجاره می شوند. در ادامه موضوع، تعدادی از این دلایل پر تکرار اجاره خودرو بدون راننده را برای شما ذکر خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:   ارزانترین اجاره خودرو ایرانی در تهران با راننده و بدون راننده

علل اجاره ماشین در تهران بدون راننده

در شهر تهران یا شهرستان های دیگر، اصولا ماشین ها به دلایل زیر اجاره می شوند.

  • اجاره ماشین جهت امور تشریفاتی
  • اجاره خودرو به عنوان ماشین عروس
  • اجاره ماشین جهت انجام کار های روزانه
  • اجاره ماشین های فرودگاهی

در راستای اطلاع رسانی بهتر، هر کدام از این موارد را جداگانه بررسی خواهیم کرد.

رنت ماشین کلاسیک
رنت ماشین کلاسیک

اجاره ماشین جهت امور تشریفاتی

اغلب اوقات شرکت ها یا ارگان ها برای افزایش اعتبار و برگزاری مراسم درخور، اقدام به رنت ماشین می کنند. اجاره خودرو معمولا توسط شرکت ها برای عقد قرار داد های مهم یا خارجی انجام می شود. اکثرا ماشین های گران قیمت و لوکس، جهت اجاره ماشین در تهران بدون راننده، انتخاب می شوند.

حال آن که از برند هایی نظیر بی ام و، بنز، خودرو های لوکس کیا و هیوندای عموما برای تشریفات استفاده می گردد.

اجاره به عنوان ماشین عروس

اغلب اوقات در تهران، افرادی که ماشین شخصی ندارند یا قصد دارند از ماشین بهتری به عنوان ماشین عروس خود استفاده کنند، اقدام به اجاره ماشین در تهران بدون راننده می کنند. خیلی از زوج های جوان دوست دارند یک ماشین عروس لاکچری داشته باشند. گاهی نیز زوج هایی هستند که علاقه به ماشین های قدیمی و کلاسیک دارند.

موسسه کرایه اتومبیل تک رنت انواع خودرو های مدرن، معمولی، کلاسیک و لاکچری را برای اجاره به شما در اختیار دارد. فقط کافی است برای برخورداری از خدمات تک رنت و کسب اطلاعات تکمیلی، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

اجاره خودرو در کلان شهر تهران

اجاره برای کار های روزانه

خیلی از افراد در شهر های بزرگ برای انجام کار های روزانه اقدام به رنت ماشین می کنند. اجاره خودرو برای انجام کار های روزانه کمی متفاوت است. معمولا افراد برای انجام کار های شخصی، اقدام به اجاره ی ماشین های معمولی می کنند. این انتخاب به دلیل کاهش هزینه های روزانه انجام می شود.

خودرو های اجاره ای برای استفاده روزانه و شهری، معمولا شامل ۲۰۶، ۴۰۵، سمند و … می باشند. اجاره این خودرو ها نسبت به ماشین های لوکس ارزان تر بوده و برای استفاده شهری مناسب تر هستند. جالب است بدانید با اجاره خودرو های ارزان قیمت، نیازی نیست شما هزینه ای بابت استهلاک ماشین، بیمه و وسایل جانبی ماشین پرداخت کنید.

بیشتر بخوانید:   اجاره خودرو شمال تهران بدون راننده

اجاره و رنت خودرو فرودگاه

برخی از افراد هنگام تهیه بلیت مسافرت خود، ماشین نیز اجاره می کنند. در این صورت به محض رسیدن به فرودگاه مقصد، ماشین را تحویل می گیرند. این کار به افراد کمک می کند تا بدون فوت وقت بتوانند به کار های خود برسند.

در اکثر اوقات فرودگاه های بین المللی و بزرگ دارای مراکز اجاره خودرو هستند و این امر کار را برای شخص اجاره کننده آسان می کند. اصولا شرکت های رنت ماشین، کلیه وسایل نقلیه خود را بیمه بدنه می کنند. در نتیجه دیگر نیاز نیست که افراد به صورت شخصی اقدام به بیمه ماشین اجاره ای کنند.

نحوه اجاره ماشین در تهران بدون راننده

ماشین ها معمولا به دو صورت بلند مدت و کوتاه مدت اجاره داده می شوند. اجاره کوتاه مدت به کلیه اجاره های ساعتی و روزانه اطلاق می شود. اگر اجاره ماشین در تهران بدون راننده، کمتر از ۱۰ ساعت باشد، شما موظف هستید که هزینه ۱۰ ساعت را بپردازید. در حقیقت کرایه وسیله نقلیه برای ۱۰ ساعت، کمترین مدت زمان اجاره یک خودرو در قرار داد بین شما و موسسه های اجاره خودرو است.

اجاره بلند مدت، بازه ای ۲۸ تا ۳۶۴ روزه را شامل می شود. اجاره بلند مدت خودرو ها دارای شرایط و تخفیفات ویژه بوده و خدماتی از طرف شرکت، شامل حال شخص اجاره کننده می شود. از مهم ترین این خدمات می توان، بر عهده گیری کامل تعمیر ماشین، بیمه شخص ثالث، ارائه مجوز برای طرح ترافیک و غیره را نام برد.

در صورتی که از ماشین و آپشن های آن رضایت نداشته باشید، امکان تعویض ماشین نیز وجود خواهد داشت.

تک رنت یکی از بهترین شرکت های اجاره و رنت ماشین در کشور است که با سال ها فعالیت در این زمینه، به یکی از شناخته شده ترین شرکت ها در زمینه اجاره خودرو تبدیل شده است. برای اجاره ماشین در تهران بدون راننده، تک رنت یکی از بهترین انتخاب ها است.

بیشتر بخوانید:   اجاره خودرو شاسی بلند تهران و کرج

برای اجاره خودرو باید به سایت تک رنت مراجعه نمایید و نوع ماشین را مشخص کنید. سپس روز های اجاره و محل تحویل باید توسط شما انتخاب شود. این مکان می تواند هر جایی، اعم از هتل، فرودگاه، رستوران و یا درب منزل شما باشد.

در هنگام اجاره باید مشخص کنید که ماشین را با راننده می خواهید یا فقط به خود وسیله نقلیه نیاز دارید. با در نظر گرفتن کلیه امور، شرکت تک رنت برای اجاره خودرو با شما قرار داد می بندد.

رنت ماشین لوکس در تهران
رنت ماشین لوکس در تهران

تفاوت اجاره وسیله نقلیه به صورت تنها یا با راننده

اجاره ماشین در تهران بدون راننده سخت تر از اجاره آن با راننده است. شرکت ها و موسسه ها معمولا علاقه دارند ماشین ها را با راننده اجاره دهند. اجاره ماشین با راننده، نیاز به ضمانت، سفته و یا چک ندارد. در حقیقت راننده مسئول تمامی اتفاقات ماشین است.

کلام آخر

اجاره ماشین در تهران بدون راننده یکی از خدماتی است که توسط موسسه تک رنت به متقاضیان اجاره خودرو ارائه می شود. رنت ماشین در شهر هایی همچون کیش نیز متداول است و مردم در این شهر ها  بیشتر با این نوع خدمات آشنا هستند. در شهر های بزرگ همچون تهران نیز به سبب شلوغی شهر و افراد غیر بومی زیاد، کرایه خودرو از رونق بالایی برخوردار است.

از مواردی که هنگام اجاره خودرو باید حتما توسط شما چک و بررسی شود، سلامت بدنه ماشین، ذکر ایراد های بدنه در قرار داد و چک کردن ایرادات فنی است. برای این که خودرویی سالم و با کیفیت را اجاره کنید، باید از طریق شرکت های معتبر اقدام به این کار کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده تک رنت
نویسنده تک رنت
اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *