کراس اوور یعنی چه؟ و چه تفاوتی با شاسی بلندها دارد

کراس اوور یعنی چه؟ تفاوت خودروهای شاسی بلند و کراس اوور

اجاره خودرو کراس اوور بهتر است یا شاسی بلند؟ آیا اجاره خودرو کراس اوور بدون راننده و با راننده در تک رنت ممکن است؟ اگر شما هم از علاقمندان خودروهای کراس اوور هستید؛ ممکن است این سوال شما هم باشد. از زمان ورود کراس اوورها به بازار، این خودروها به سرعت به یکی از پرفروش‌ترین خودروهای بازار تبدیل شدند. انتظار می‌رود که در سال‌های آینده، کراس اوورها عنوان محبوب‌ترین خودروهای جهان را از آن خود کنند. در این محتوا از تک رنت در مورد ویژگی‌های خودرو کراس اوور و تفاوت آن با شاسی بلندها صحبت می‌کنیم و اجاره خودروهای کراس اوور در تک رنت را بررسی می‌کنیم.

تفاوت‌های اساسی بین خودروهای شاسی بلند و کراس اوور
اجاره خودرو کراس اوور از تک رنت

کراس اوور چیست؟

کراس اوورها در واقع ترکیبی از خودروهای هاچ بک با خودروهای شاسی بلند هستند. این خودروها ارتفاع بلندی دارند که باعث دید بهتر می‎شود. علاوه بر آن، وزن نسبتاً سبک، موتورهای نسبتاً کوچک و قیمتی مقرون به صرفه نه چندان بالاتر از خودروهای هاچ بک دارند.

در حالی که کراس اوورها ممکن است حجیم‌تر از هاچ بک به نظر برسند؛ اما فضای بیشتری در جاده اشغال نمی کنند. اجاره خودرو کراس اوو از یک شرکت اجاره خودرو معتبر مثل تک رنت به شما تجربه رانندگی جذاب و متفاوتی را با قیمت مناسب هدیه خواهد داد.

تفاوت در سیستم محرک
تفاوت در سیستم محرک

اجاره خودرو کراس اوور یا شاسی بلند؟

اگر بین اجاره خودرو کراس اوور و شاسی بلند تردید دارید؛ شاید برایتان سوال شده باشد که کراس اوورهای مدرن و پرطرفدار چه تفاوت‌هایی با شاسی بلندها دارند. اشاره کردیم که ارتفاع کراس اوورها مثل شاسی بلندها، بلند است که کمک می‌کند دید بهتری به جاده داشته باشید. در ادامه به مهم‌ترین تفاوت‌های شاسی بلندها و کراس اوورها می‌پردازیم تا ببینیم که اجاره خودرو کراس اوور بهتر است یا خودروهای شاسی بلند؟

 ابعاد کوچک‌تر

کراس اوورها از شاسی بلندها کوچک‌تر هستند. آن‌ها حجم کمتری دارند و در نتیجه جای کمتری را اشغال می‌کنند. به همین دلیل، شما برای جای پارک دردسر نخواهید داشت. علاوه بر آن، کوچکتر بودن اندازه خودرو کراس اوور کمک می‌کند که راحت‌تر شتاب بگیرد. اگر دوست ندارید که برای پیدا کردن جای پارک دچار مشکل شوید (به خصوص در صورتی که پارکینگ ندارید یا پارکینگ نسبتا کوچکی دارید) اجاره خودرو کراس اوور برایتان مناسب تر از اجاره خودروهای شاسی بلند است.

بیشتر بخوانید:   گواهینامه بین المللی چیست؟

مصرف سوخت کمتر

یک مزیت اجاره خودرو کراس اوور در مقایسه با خودرو شاسی بلند، کم مصرف بودن خودروهای کراس اوور است. کراس اوورها طوری طراحی شده‌اند که مصرف سوخت کمتری داشته باشند. حجم کمتر این ماشین‌ها نیز مزید بر علت شده تا انرژی کمتری در مقایسه با ماشین‌های شاسی بلند مصرف کنند. پس اگر به مصرف بهینه سوخت اهمیت می‌دهید؛ انتخاب خودروی کراس اوور برایتان مناسب‌تر است.

بررسی مزایای خودروهای کراس اوور
بررسی مزایای خودروهای کراس اوور

تجربه رانندگی جذاب‌تر

خودروهای کراس اوور در مقایسه با خودروهای شاسی بلند معمولا فناوری مدرن‌تری دارند. به همین دلیل، تجربه جذاب‌تری از رانندگی به شما هدیه خواهند داد. کراس اوورها نسبت به شاسی بلندها سواری نرم‌تری دارند. شاسی بلندها به دلیل طراحی برای رانندگی‌های آفرود، سیستم تعلیق خشکی دارند که می‌تواند در سفرهای طولانی مدت آزاردهنده باشد. در مقابل، کراس اوورها با تعلیق نرم‌تر و راحت‌تر، تجربه رانندگی بهتری در شهر و مسیرهای جاده‌ای ارائه می‌دهند. پس اگر قصد رانندگی برای مسافت زیاد را دارید؛ پیشنهاد ما به شما اجاره خودرو کراس اوور است.

قیمت مناسب‌تر

خودروهای کراس اوور از خودروهای شاسی بلند ارزان‌تر هستند. به همین دلیل، قیمت اجاره خودرو کراس اوور به مراتب مناسب‌تر و مقرون به صرفه‌تر از ماشین‌های شاسی بلند است. اگر دوست دارید رانندگی در ماشین‌های شاسی بلند را تجربه کنید اما هزینه اجاره آن با بودجه شما همخوانی ندارد؛ می‌توانید با اجاره خودرو کراس اوور از یک شرکت معتبر مثل تک رنت یا حامی رنت ، تجربه مشابهی را با قیمت خیلی کمتر و متناسب با بودجه خود برای خود رقم بزنید.

اجاره خودرو کراس اوور از تک رنت
بررسی خودروهای کراس اوور

اجاره خودرو کراس اوور از تک رنت

امروزه خودروهای کراس اوور محبوبیت زیادی در دنیا و در کشور ما پیدا کرده‌اند. شرکت اجاره خودروی تک رنت مدل‌های مختلف خودرو کراس اوور را با سلامت فنی و بیمه قابل اطمینان و قیمتی کاملا مقرون به صرفه برای اجاره موجود کرده‌است. می‌توانید برای اجاره خودرو کراس اوور با راننده یابدون راننده از تک رنت، از طریق وب سایت ما اقدام کنید. برای رزرو و اجاره خودرو کراس اوور یا دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
Picture of نویسنده تک رنت
نویسنده تک رنت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *