آیا اجاره خودرو در تهران به صرفه است؟ راهنمای اجاره خودرو

آیا اجاره خودرو در تهران به صرفه است

آیا اجاره خودرو در تهران به صرفه است؟ این سوال ممکن است در ذهن شما هم مطرح شده باشد. یکی از مواردی که هنگام تصمیم گیری در مورد اجاره خودرو در تهران باید مد نظر داشته باشید؛ قیمت آن است. در این محتوا از تک رنت قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم که آیا اجاره خودرو در تهران به صرفه است یا خیر. پس اگر در مورد اجاره کردن یا نکردن خودرو در تهران مردد هستید؛ تا پایان این محتوا با ما همراه باشید.

آیا اجاره خودرو در تهران به صرفه است؟
آیا اجاره خودرو در تهران به صرفه است؟

آیا اجاره خودرو در تهران صرفه اقتصادی دارد؟

آیا اجاره خودرو در تهران به صرفه است یا خیر ؟ خیلی افراد فکر می‌کنند که اجاره خودرو در تهران فقط به اجاره کردن خودروهای لوکس و گرانقیمت اختصاص دارد. البته این درست است که شما در صورت تمایل می‌توانید خودروهای گران و تشریفاتی یا خودروهای اسپورت را هم اجاره کنید؛ اما اجاره خودرو در تهران به این نوع خودروها محدود نمی‌شود.

شما می‌توانید متناسب با بودجه خود، یک خودروی اقتصادی با قیمت مناسب اجاره کنید. به عنوان مثال، مجموعه تک رنت بیش از ۲۰ دستگاه خودروی ایرانی و ۷۰ دستگاه خودروی خارجی متنوع در مدل‌های مختلف با قیمت‌های متنوع دارد که شما می‌توانید هر یک را که دوست دارید انتخاب کنید. در نتیجه، اگر انتخابی هوشمندانه و صحیح داشته باشید و یک شرکت اجاره خودرو معتبر را انتخاب کنید؛ اجاره خودرو در تهران به صرفه است.

بررسی و پاسخ به سوال آیا اجاره خودرو در تهران به صرفه است؟
بررسی و پاسخ به سوال آیا اجاره خودرو در تهران به صرفه است؟

مقایسه قیمت اجاره خودرو در تهران با آژانس

در مقایسه با آژانس، آیا اجاره خودرو در تهران به صرفه است یا نه ؟ شاید فکر کنید که هزینه آژانس گرفتن از اجاره خودرو با راننده در تهران کمتر است. اما در واقعیت، این باور نادرست است. اگر شما یک روز کامل نیاز به یک تاکسی دربست داشته باشید؛ باید مبلغ خیلی زیادی را بابت هر ساعت پرداخت کنید. این در حالی است که شما می‌توانید با هزینه خیلی کمتری یک خودروی اقتصادی کرایه کنید.

بیشتر بخوانید:   اجاره خودرو گذر موقت

به عنوان مثال، در حال حاضر قیمت اجاره خودرو در تهران از مجموعه تک رنت برای خودروی ساینا با ضمانت سلامت عمومی و فنی و بیمه، روزی فقط هفتصد هزار تومان است و با پرداخت این مبلغ شما می‌توانید این خودرو را تمام روز در اختیار داشته باشید. این در حالی است که نرخ کرایه تاکسی دربست براساس کیلومتر محاسبه شده و با احتساب تاخیرهای احتمالی، خیلی بیشتر از این مبلغ خواهد بود. در نتیجه، در مقایسه با آژانس گرفتن، اجاره خودرو در تهران به صرفه است و انتخاب مناسب‌تری به نظر می‌رسد.

اجاره خودرو بدون راننده
اجاره خودرو بدون راننده

اجاره خودرو در تهران به صرفه است یا تاکسی شخصی؟

تاکسی های شخصی که در خیابان‌های تهران فراوان هستند؛ تعرفه مشخصی ندارند. ممکن است برای هر ساعت مبلغ بالایی از شما بگیرند و هر تاخیر شما را هم محاسبه خواهند کرد. به خصوص اگر برای تمام روز نیاز به ماشین داشته باشید و دربست بگیرید؛ این مبلغ بیشتر هم خواهد شد.

در مقابل، اجاره خودرو در تهران از شرکت های اجاره خودرو معتبر، تعرفه روزانه مشخصی دارد. اگر یک خودروی اقتصادی مثل پراید، ساینا، پژو ۲۰۶ و… اجاره کنید؛ اجاره روزانه برای شما خیلی ارزان‌تر از کرایه تاکسی خواهد بود. به علاوه، ماشین به طور کامل در اختیار شما خواهد بود و فرقی نمی‌کند چند کیلومتر از آن استفاده کنید یا چقدر تاخیر و معطلی داشته باشید. در هر صورت، اجاره روزانه خودرو ثابت خواهد بود.

تاکسی اینترنتی در تهران به صرفه‌تر است یا اجاره خودرو؟

امروزه خیلی از مردم به تاکسی های اینترنتی مثل اسنپ و تپسی روی آورده‌اند و از آن‌ها استفاده می‌کنند. پس این سوال پیش می‌آید که آیا اجاره خودرو در تهران به صرفه است یا تاکسی اینترنتی؟ این نوع تاکسی‌ها علاوه بر این که ممکن است به موقع نرسند؛ از نظر اقتصادی هم چندان به صرفه نیستند. در تاکسی‌های اینترنتی، شما باید مقصد خود را مشخص کنید و میزان کرایه‌ای که باید پرداخت کنید براساس کیلومتر محاسبه می‌شود. اگر مسیرتان دور باشد یا چند مقصد مختلف داشته باشید؛ میزان کرایه‌ای که باید پرداخت کنید خیلی زیاد خواهد شد.

بیشتر بخوانید:   نقد و بررسی BMW X1

این در حالی است که اجاره خودرو بدون راننده در تهران یک راه مناسب‌تر و به مراتب ارزان‌تر است. در این صورت، ماشین مورد اجاره تمام مدت در اختیار شما خواهد بود تا به هرجایی که می‌خواهید بروید. بدون این که مسافتی که طی می‌کنید در مبلغ اجاره تاثیری داشته باشد؛ می‌توانید با اجاره خودرو در تهران از یک شرکت معتبر با یک قیمت کاملا مقرون به صرفه از رانندگی در شهر لذت ببرید. به همین دلیل، می‌توان گفت که در مقایسه با تاکسی های اینترنتی، اجاره خودرو در تهران به صرفه‌تر است.

اجاره ماشین بدون راننده در تهران
اجاره ماشین بدون راننده در تهران

کلام آخر

در این محتوا از تک رنت در مورد این صحبت کردیم که آیا اجاره خودرو در تهران به صرفه است یا خیر. ابتدا اشاره کردیم که شما می‌توانید از شرکت های معتبر مثل تک رنت و حامی رنت خودروهای اقتصادی را با قیمت مناسب کرایه کنید. سپس قیمت اجاره خودرو در تهران را با آژانس، تاکسی و تاکسی های اینترنتی مقایسه کردیم که هزینه بیشتری در مقایسه با اجاره خودرو خواهند داشت. برای اطلاعات بیشتر، دریافت مشاوره یا رزرو خودروی موردنظرتان برای اجاره، با ما در ارتباط باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
Picture of ادمین
ادمین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *