اجاره خودرو با راننده یا بدون راننده؟

فهرست محتوا
اجاره خودرو با راننده یا بدون راننده؟

 اصلا چرا باید خودرو اجاره کنیم؟

اجاره خودرو با راننده در کرج یا تهران و هر شهر دیگری فقط و تنها فقط به این دلیل که شما خودرو شخصی ندارید، نیست. این نکته را همواره در نظر داشته باشید، حتی کسانی که دارای بهترین خودروهای شخصی هستند نیز برخی اوقات در شرایطی قرار می­گیرند که ماشین اجاره کنند. در شهرهای بزرگی مانند کرج و تهران این شرایط به تکرار پیش می­آید. گاهی اوقات هموطنان عزیز شهرستانی که دارای خودروهای آنچنانی نیز هستند به علت خستگی مسیر از طریق پرواز به کرج و تهران مسافرت می­کنند. برای این هموطنان در چنین شرایطی اجاره ماشین در کرج با راننده یا حتی بدون راننده می­تواند به نحو چشمگیری کمک کننده باشد.

اجاره خودرو با راننده ماهر.
اجاره خودرو با راننده ماهر.

مثالی دیگر از دلایل نیاز به رنت خودرو در کرج، در هنگام جشن­ها و مهمانی­های بزرگ است. در اینگونه مهمانی­ها به خودروهای اجاره­ای در کنار ماشین­های شخصی احساس نیاز می­شود. این موضوع می­تواند به علت کمبود خودروی شخصی یا نیاز به خودروی لوکس و با کلاس بالاتر باشد. بنابراین هرگز به این فکر نکنید که شما به اجاره ماشین در کرج یا هر شهر دیگری نیازی ندارید چون آنجا شهر خودتان است. شما می­توانید با رنت ماشین­های لوکس کیفیت جشن­ها و مهمانی­های خود را افزایش دهید و این کمترین دلیل آن استدلال می­تواند باشد.

 ۸ مزیت اجاره خودرو با راننده در کرج و سایر شهرها

  • مزیت اول: اجاره خودرو با راننده در جشن عروسی می­تواند بزرگترین مزایای مالی و جانی را برای شما داشته باشد. یک جشن ازدواج، نامزدی و مراسم عروسی شامل چندین مرحله مختلف در طی حداقل ۱ تا ۲ روز می­باشد. در طول این پروسه خستگی، عدم تمرکز فکری و استرس ناشی از بروز مشکلات در مسیر جشن می­تواند بر رانندگی افراد تاثیر بسزایی داشته باشد. اگر آماری از پلیس راهنمایی و رانندگی اخذ شود متوجه خواهید شد برخی از تصادفات خطرناک در همین جشن ازدواج رخ می­دهند.
اجاره ماشین با راننده مطمئن برای جشن­ها
اجاره ماشین با راننده مطمئن برای جشن­ها

در این شرایط رنت خودرو با راننده می­تواند از یک عمر پشیمانی جلوگیری کند. توجه داشته باشید ما زاده شده­ایم که راحت و زیبا زندگی کنیم و پول خلق شده تا زندگی ما را زیباتر کند، پس به هیچ عنوان تردید نکنید.

  • مزیت دوم: مادامی که شما خسته هستید و احتمال رانندگی خطرناک وجود دارد، اجاره خودرو با راننده می­تواند کمی هزینه اما یک عمر آسودگی برای شما به ارمغان آورد. هنگامی که به علت مشغله زیاد خسته هستید هیچگاه خود و خانواده خود را به خطر نیندازید. در شرایط اینچنینی با صرف یک هزینه نه چندان زیاد جهت رنت خودرو در کرج و سایر شهرهای شلوغ، می­توانید از بروز خسارات ناگوار مالی و جانی در آینده پیشگیری کنید.
  • مزیت سوم: رنت ماشین در کرج با راننده، برای شهرستانی­های نازنین نیز می­تواند مزایای بسیاری در پی داشته باشد. در دنیای امروزی که کوچه و خیابان­ شهرها هر روز بزرگ­تر و پیجیده­تر می­شوند، یک راننده کار درست و شهربلد می­تواند به شدت کارگشا باشد. اگرچه اپلیکیشن­های مسیریابی زیادی وجود دارند که می­توانند کمک کننده باشند، اما اجاره خودرو با راننده در اینگونه موارد پیشنهادی بی رقیب خواهد بود.
  • مزیت چهارم: اجاره خودرو با راننده برای شرکت در جلسه قراردادهای کاری مهم می­تواند برگی به شدت برنده باشد. شرکای تجاری و طرف­های قرارداد، حسابی دیگر و به مراتب بالاتر روی شما باز خواهند کرد، زمانی که با خودروی لوکس و با راننده وارد جلسه شوید.
  • مزیت پنجم: جهت مسافرت­های طولانی اجاره خودرو با راننده ماهر و جاده­پیما می­تواند شما را بدون کوچکترین خطر و خستگی به مقصد خود برساند. حتی اگر خودروی شخصی خود را دارید، باز هم رنت ماشین در این شرایط یک گزینه بسیار مناسب است که می­تواند انتخاب شود. شما می­توانید خستگی راه و سفر را به دوش راننده انداخته و خود از زیبایی­های مسیر و مسافرت لذت ببرید.
  • مزیت ششم: برای میهمانان خارجی خود می­توانید خودروی لوکس و زیبا اجاره کنید تا از سفر به ایران نهایت لذت را ببرند. به طور کلی اجاره خودرو با راننده در خارج از کشور امری عادی است، لذا خیلی نگران واکنش میهمان خارجی خود نباشید.
  • مزیت هفتم: زمانی که بدون راننده یک خودرو اجاره می­شود، مدارک و اسناد معتبرتری برای ارائه به مرکز اجاره دهنده لازم است. این موضوع به این دلیل است که یک خودروی چند صد میلیون تومانی قرار است برای چند ساعت یا چند روز در اختیار شما قرار گیرد. اما زمانی که اجاره خودرو با راننده انجام می­شود، چون با راننده در اختیار است، پس خیلی نیاز به اعتمادسازی مضاعفی وجود نخواهد داشت. این نشان می­دهد پروسه اعتبار سنجی در شرایط اجاره با راننده آسان­تر خواهد بود.
  • مزیت هشتم: در شرایط اجاره با راننده هزینه­های تصادفات ناگوار احتمالی با راننده است. این موضوع در ادامه بررسی خواهد شد.
بیشتر بخوانید:   اجاره ماشين با راننده در تهران از تک رنت آسان و سریع

مزایای اجاره خودرو بدون راننده

قطعا اجاره خودرو بدون راننده نیز می­تواند مزایایی داشته باشد که در ادامه به برخی از مهمترین آنها خواهیم پرداخت.

اجاره ماشین کلید تحویل در کرج و تهران
اجاره ماشین کلید تحویل در کرج و تهران
  • مزیت اول: هزینه پایین­تر نسب به اجاره خودرو با راننده. اگر شما شرایط خستگی راه و خطرات ناشی از آن را ندارید قطعا رنت خودرو بدون راننده را انجام دهید تا هزینه­های کمتری را متحمل شوید.
  • مزیت دوم: لذت بردن از رانندگی خودروهای خارجی لوکس. گاهی اوقات لازم است دست به فرمان خودروهای خارجی لوکس شویم و برای چند ساعتی از زندگی و سرعت لذت ببریم.
  • مزیت سوم: اگر شرایط وجود یک راننده در کنار خانواده خود را ندارید به راحتی می­توانید خودروی مورد نیاز خود را بدون راننده اجاره کنید و این می­تواند برای شما یک مزیت باشد.

مقایسه مزایا اجاره خودرو با راننده و بدون راننده

اجاره خودرو با راننده و بدون راننده هر کدام ویژگی­ها و مزایایی دارند. شما اگر به دنبال شرایط راحت­تر هستید، رنت خودرو با راننده را انتخاب کنید. اگر در پی رنت ارزان­تر هستید، به دنبال اجاره خودرو بدون راننده باشید. همچنین در شهرهای بزرگی مانند کرج و تهران رنت ماشین با راننده می­تواند در آدرس­یابی کار شما را تا حد زیادی راحت کند. از طرف دیگر اگر قصد شما از رنت خودرو یک مسافرت مجردی است، (مثلا به شمال) خوب اجاره بدون راننده می­تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

اجاره خودروی ویژه مسافرت.
اجاره خودروی ویژه مسافرت.

بزرگترین مزیت اجاره خودرو با راننده

آنچه در بین مزایای رنت خودرو با راننده در کرج بیان نشد تا اینجا مورد بررسی قرار گیرد، هزینه­های خسارت ناشی از تصادف است. تصور کنید خودرویی را اجاره کرده­اید تا با آن به مسافرت شمال بروید، در بین راه طی یک حادثه ناگوار تصادفی اتفاق می­افتد. اگر این خودرو بدون راننده اجاره شده باشد، اولین اتفاقی که می­افتد خراب شدن مسافرت شمال است. فرقی نمی­کند مقصر کی باشد، قطعا ادامه مسافرت شمال با مشکلاتی روبرو خواهد شد.

بیشتر بخوانید:   اجاره خودرو برای تور کویر گردی

دومین اتفاق خسارت­های مالی و جانی است که می­توانند دامن­گیر شما شوند. بخشی از خسارات را بیمه پرداخت می­کند و بخشی دیگر را باید از جیب خود پرداخت نمایید. این تنها دو مورد از اتفاقاتی است که در شرایط رنت بدون راننده می­توانند رخ دهند. گرچه برخی از مراکز اجاره خودرو تا حدودی هزینه­های احتمالی را گردن می­گیرند، اما در هر صورت اگر قرار باشد این تصادف رخ دهد به هیچ عنوان ریسک آن قابل پذیرش نیست.

حال تصور کنید اجاره خودرو با راننده انجام داده­اید، در همان سفر و همان مسیر قبل هستید و تصادفی رخ می­دهد، چه اتفاقی خواهد افتاد؟ اول اینکه چه با راننده و چه بدون راننده امیدواریم هیچگاه این اتفاق برای شما رخ ندهد. دوم اینکه اگر تصادف غیر جرحی رخ دهد، راننده و خودرو می­توانند در محل حضور داشته باشند تا سیر مراحل قانونی، پلیس و خسارت انجام شوند و خودروی دیگری برای شما ارسال شود تا به مسیر خود ادامه دهید. سوم اینکه یک نفر دیگر که مسئول رانندگی هست در کنار شما وجود دارد و شما می­توانید تصمیم بگیرد در کنار وی باشید یا ادامه مسافرت خود را در پیش بگیرید.

حوادث ناگوار در اجاره خودرو با راننده
حوادث ناگوار در اجاره خودرو با راننده

شرایط تحویل خودرو به همراه راننده

روش­های متفاوتی برای این منظور وجود دارد. زمانی که به صورت حضوری به مرکز اجاره خودرو مراجعه نمایید، کل پروسه و فرم­های مربوطه در اختیار شما قرار داده خواهند شد. در روش اینترنتی لازم است فرم­های مخصوص اجاره خودرو با راننده به صورت اینترنتی تکمیل شوند. پس از تکمیل فرم­ها در کمترین زمان ممکن مشاوران مرکز با شما تماس خواهند گرفت و راهنمایی­های لازم را ارائه خواهند کرد.

همچنین به صورت تلفنی نیز می­توان با مرکز رنت خودرو در کرج تماس حاصل کرد و ضمن ارائه درخواست اجاره خودرو با راننده راهنمایی­های مورد نیاز را دریافت کرد. همچنین در صورت استفاده مجدد از این سرویس­ها تخفیفات مناسبی  نیز دریافت خواهید کرد.

بیشتر بخوانید:   اجاره خودرو لوکس و اقتصادی در کرج

کلام آخر

برای اجاره خودرو با راننده در کرج قبل از اینکه به فکر مراکز ارزان باشید، به دنبال مراکز اجاره خودرو معتبر باشید، تا خودروی سالم را با شرایط مناسب تحویل بگیرید. مراکزی که مسئولیت­پذیر هستند و بدون کوچکترین تخلفی با دقت بسیار بالا سالهاست که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند.

پس از یافتن مراکز معتبر ارائه خودرو استعلام قیمت بگیرید و با مقایسه قیمت­های ارائه شده سعی کنید مناسب­ترین سرویس را از معتبرترین مرکز دریافت کنید.

اگر به دنبال یک مرکز معتبر با قیمت مناسب هستید، ما اینجا هستیم تا با کیفیت­ترین خدمات را با قیمت­های عالی و مناسب به شما ارائه دهیم. قبل از اینکه به قیمت ما اعتماد کنید، کمی در بازار خدمات اجاره خودرو در کرج جستجو کنید، تا حرف ما سند اعتبار شما شود. مقایسه­ی قیمت و کیفیت خدمات از جمله مشاوره­های همواره­ی ما به مهمانان و مشتریان عزیزمان است.

در نهایت اینکه در جهانی که پر از حرف­ها و شعارهای بی­عمل است، به گفته­های بی­نکته و بی­اعتبار توجهی نکنید مگر اینکه خود تجربه کرده باشید. کیفیت ما و قیمت ما را مقایسه و تجربه کنید تا خود پی به آنچه حقیقت است ببرید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
ادمین
ادمین
اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *