اجاره خودرو در سعادت آباد با تک رنت

فهرست محتوا
اجاره خودرو در سعادت آباد با تک رنت

سفر کردن یکی از لذت بخش‌ترین کارهای دنیا است. ممکن است شما به دلایل مختلفی از جمله محدودیت زمانی نتوانید با خودروی شخصی خود به مسافرت بروید. با این حال برای گشت و گذار در شهر نیازمند یک خودرو خواهید بود. اینجاست که اجاره خودرو به کمک شما می‌آید.  اگر شما نیز قصد اجاره خودرو در سعادت آباد را دارید با این مقاله از تک رنت همراه باشید.

اجاره خودرو در سعادت آباد
اجاره خودرو در سعادت آباد

اجاره خودرو چیست؟

اجاره خودرو مفهومی مشابه با اجاره منزل دارد. در واقع می‌توان گفت که رنت خودرو به معنای واگذاری خودرو به یک شخص به مدت معلوم بدون انتقال مالکیت آن می‌باشد. معمولا اجاره خودرو به صورت چند روزه و کوتاه مدت می‌باشد. با این حال امکان اجاره یک خودرو به مدت چند هفته و یا چند ماه نیز وجود دارد. برای اجاره ماشین، یک قرارداد بین مجموعه و مشتری عقد می‌شود. طی این قرارداد مشتری موظف می‌شود همانطور که خودرو را سالم و تمیز تحویل گرفته است، آن را تحویل بدهد. این قرارداد از نظر حقوقی ارزش کاملا قانونی دارد و جدی نگرفتن مفاد آن موجب دریافت خسارت خواهد شد.

اجاره خودرو در سعادت آباد

محله سعادت آباد تهران یکی از محله‌های مرفه نشین در سطح کشور می‌باشد. به دلیل فاصله نسبتا زیاد این محله با وسایل حمل و نقل عمومی، امکان عبور و مرور در این مناطق تنها با خودروی شخصی یا آژانس میسر است. اگر شما با خودروی شخصی به این محله نیامده باشید دو راه پیش روی خود دارید. یا می‌توانید از تاکسی‌ها استفاده کنید یا می‌توانید یک خودرو را اجاره کنید. در صورتی که قصد گشت و گذار در شهر را داشته باشید احتمالا اجاره خودرو در تهران یک راهکار مقرون به صرفه‌تر برای شما می‌باشد. همچنین با رنت ماشین شما از لذت رانندگی در خیابان‌های تهران بهره مند خواهید شد. به همین دلیل است که بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که یک خودروی شخصی را برای خود اجاره کنند.

انواع اجاره خودرو در سعادت آباد

به طور کلی شما می‌توانید به سه روش مختلف به اجاره خودرو در سعادت آباد بپردازید.

بیشتر بخوانید:   تک رنت یکی از ارزانترین اجاره خودرو

در ادامه به بررسی هر یک از این موارد می‌پردازیم.

انواع روش‌های اجاره خودرو در سعادت آباد
انواع روش‌های اجاره خودرو در سعادت آباد

اجاره خودرو با راننده

همانطور که از نام  این روش اجاره خودرو در سعادت آباد پیداست، در این روش علاوه بر خودرو یک راننده شخصی نیز برای شما تعیین می‌شود. این روش بیشتر به افرادی توصیه می‌شود که حوصله رانندگی در خیابان‌های شهر را ندارند یا به هر دلیلی نمی‌توانند پشت فرمان بنشینند. در این روش اجاره ماشین، یک راننده در ساعات مشخص شده در خدمت شما خواهد بود و شما را تا مقاصد مورد نظرتان همراهی خواهد کرد.

اجاره خودرو بدون راننده

همانطور که از نام این روش اجاره خودرو در سعادت آباد پیداست، در این روش تنها خودرو به شما واگذار می‌شود. این روش بیشتر به افرادی توصیه می‌شود که قصد رانندگی در خیابان‌ها را دارند و می‌خواهند ماشین به صورت کاملا خصوصی در اختیار ایشان باشد. در این روش ماشین در محل تعیین شده به شما تحویل داده خواهد شد. شما می‌توانید پس از تحویل گرفتن خودرو، بلافاصله از آن استفاده نمایید.

اجاره ماشین عروس

اجاره ماشین عروس یکی از قدیمی‌ترین خدمات تک رنت می‌باشد. این روش به نوعی زیر مجموعه رنت خودرو بدون راننده می‌باشد. استفاده از ماشین‌های شکیل و مجلل در عروسی‌ها خواسته بسیاری از تازه عروس و دامادها می‌باشد. ما این امکان را فراهم کرده‌ایم تا شما بتوانید شب رویایی خود را رویایی‌تر نمایید.

اجاره ماشین عروس از تک رنت
اجاره ماشین عروس از تک رنت

ضمانت‌های مورد نیاز برای اجاره خودرو در سعادت آباد

برای اجاره خودرو در سعادت آباد نیازمند ضمانت‌نامه‌هایی هستید. این ضمانت‌نامه‌ها توسط تک رنت و صرفا برای جلوگیری از بروز خسارات تعیین شده‌اند. بنابراین در صورتی که خودروی اجاره‌ای شما به صورت صحیح و سالم تحویل داده شود این ضمانت‌نامه‌ها به شما بازگردانده خواهند شد. این ضمانت‌نامه‌ها عبارتند از:

  • کارت ملی شخص
  • ودیعه نقدی، طلا، دلار و ارز دیجیتال
  • ویزا یا پاسپورت (مخصوص اتباع بیگانه)
  • سفته بانکی یا چک صیادی به ارزش خودرو
  • تحویل خودروی شخصی به پارکینگ اختصاصی تک رنت
  • مدارک احراز محل سکونت

انواع خودروهای اجاره‌ای تک رنت

تک رنت دارای یکی از بزرگترین ناوگان‌های خودرویی در سطح کشور می‌باشد همین مسئله موجب آن شده که اجاره خودرو در سعادت آباد بیش از پیش راحت شود. تنوع بالای خودروهای مجموعه ما باعث شده که همه اشخاص و با هر سلیقه‌ای بتوانند خودروی مدنظر خود را انتخاب کنند. برای آسان‌تر کردن انتخاب خودرو توسط شما، دسته بندی خودروها بر اساس کلاس و محل تولید انجام شده است.

بیشتر بخوانید:   اجاره خودرو برای عروسی

اجاره ماشین ایرانی

ماشین‌های ایرانی ارزان‌ترین دسته خودروهای مجموعه ما می‌باشند. در ناوگان خودرویی ما انواع ماشین‌های ایرانی از برندهای سایپا و ایرانخودرو وجود دارند. این خودروها بدون راننده اجاره داده می‌شوند و برای استفاده روزمره و سفرهای چند روزه بسیار مناسب هستند. از آنجایی که قیمت این خودروها نسبت به خودروهای خارجی کمتر می‌باشد، مبلغ ودیعه تعیین شده نیز کمتر خواهد بود.

اجاره خودروهای خارجی کلاس اقتصادی

خودروهای خارجی کلاس اقتصادی دومین دسته خودروهای مجموعه ما می‌باشند. از آنجایی که قیمت این خودروها بالاتر از ماشین‌های ایرانی می‌باشد، میزان ودیعه تعیین شده برای اجاره این خودروها کمی بیشتر از خودروهای ایرانی خواهد بود. این خودروها نیز بدون راننده اجاره داده می‌شوند و برای گشت و گذار در شهر گزینه‌ای بسیار مناسب به حساب می‌آیند. در ناوگان مجموعه ما انواع خودروهای کلاس اقتصادی چینی، فرانسوی و … وجود دارند.

اجاره خودروهای خارجی لوکس

این خودروها که به آنها خودروهای خارجی لاکچری نیز گفته می‌شود، گران قیمت‌ترین خودروهای مجموعه ما را شامل می‌شوند. به دلیل قیمت بالای این خودروها، ودیعه دریافتی بابت این خودرو ها نیز بیشتر از سایر خودروها خواهد بود. بیشتر این خودروها به همراه راننده اجاره داده می‌شوند. به همین علت این خودروها مناسب برای شرکت در مجالس رسمی و جلسات خاص می‌باشند. در ناوگان ما انواع خودروهای لوکس آلمانی، ایتالیایی و … وجود دارند.

آیا خودروهای اجاره‌ای تک رنت بیمه هستند؟

بله تمامی خودروهای اجاره‌ای مجموعه ما دارای بیمه بدنه و شخص ثالث می‌باشند. به همین علت شما نیازی به نگرانی در رابطه با بیمه این خودروها نخواهید داشت. همچنین برای خودروهای خارجی لوکس راننده در نظر گرفته شده است که این کار برای جلوگیری از بروز خسارات سنگین احتمالی برای شما مشتریان عزیز صورت پذیرفته است.

مدت زمان اجاره خودرو در سعادت آباد چقدر است؟

شما باید یک خودرو را برای حداقل ۳۶ ساعت اجاره کنید. مدت زمان حداکثری برای رنت ماشین وجود ندارد. تنها در شرایطی ممکن است سقف مدت زمان اجاره خودرو تعیین شود که خودروی مدنظر شما توسط شخص دیگری برای تاریخی خاص رزرو شده باشد. در این صورت شما موظف به تحویل خودرو پیش از آن زمان خواهید بود. البته شما امکان استفاده از خودروهای دیگر مجموعه را پس از تحویل خودروی اولیه خواهید داشت. همچنین اگر اجاره شما به صورت ماهانه باشد و قصد تسویه حساب پیش از تحویل خودرو را داشته باشید، شامل تخفیف مجموعه ما خواهید شد.

بیشتر بخوانید:   اجاره خودرو بدون مدارک

هزینه ودیعه خودرو چقدر می‌باشد؟

میزان هزینه‌ای که شما موظفید برای اجاره خودرو در سعادت آباد بپردازید، بر اساس کلاس خودروی انتخابی و محل تحویل شما می‌باشد. در صورتی که ساکن تهران و کرج هستید، باید مبلغ ۱۵۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان برای خودروهای خارجی لوکس، ۵۰ الی ۱۵۰ میلیون تومان برای خودروهای خارجی اقتصادی و ۱۵ تا ۳۰ میلیون برای خودروهای ایرانی به عنوان ودیعه بپردازید. این مبلغ برای افراد ساکن شهرهای دیگر ۲۵۰ تا ۷۰۰ میلیون تومان برای خودروهای خارجی لوکس، ۱۰۰ الی ۲۰۰ میلیون تومان برای خودروهای خارجی اقتصادی و ۲۵ الی ۵۰ میلیون تومان برای خودروهای ایرانی مجموعه ما می‌باشد. این مبالغ پس از تحویل خودرو به ما با شرایط ذکر شده در قرارداد طی ۴ الی ۲۴ ساعت بازگردانده خواهد شد.

کلام آخر

شرکت تک رنت که از زیرمجموعه‌های حامی رنت می‌باشد دارای سابقه ۱۰ ساله در حوزه اجاره ماشین است. ناوگان خودرویی مجموعه ما دارای بیش از ۷۰ خودروی خارجی در دو کلاس اقتصادی و لوکس و ۲۰ خودروی ایرانی می‌باشد. این مسئله سبب آن شده که مجموعه ما برای هر کسی یک انتخاب ایده‌آل به شمار برود. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید. پرسنل مجموعه ما از ساعت ۸:۳۰ تا ۲۱ به صورت روزانه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده تک رنت
نویسنده تک رنت
اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *