اجاره BMW با راننده و بدون راننده

فهرست محتوا
اجاره BMW با راننده و بدون راننده

اجاره بی ام و با راننده و بدون راننده

یکی از راهکارهای مناسب که اکثر افراد برای امتحان کردن یک لذت جدید و فراموش نشدنی انتخاب می کنند، اجاره بی ام و و تجربه رانندگی با این خودرو بی نظیر است. ماشین های بی ام و از شناخته شده ترین و البته زیباترین نمونه ماشین هایی هستند، که رانندگی با آنها حس فوق العاده ای دارد. اما این خودروها از قیمت بالایی برخوردارند، که این مسئله باعث می شود خیلی از افراد متاسفانه توانایی خرید اینگونه ماشین ها را نداشته باشند. حال پیشنهاد ما چیست؟ سایت تک رنت می تواند در این مورد به شما کمک کند.

شما می توانید انواع و اقسام ماشین های شاسی بلند اعم از بی ام و را از سایت ما اجاره کنید و لذت رانندگی با این خودروهای لوکس را برای یکبارم که شده امتحان کنید. شما، هم می توانید اقدام به اجاره بی ام و با راننده نمایید، هم می توانید با اجاره بی ام و بدون راننده، خود و خانواده تان را به یک سفر رویایی دعوت کنید. این انتخاب شماست که اقدام به اجاره این خودرو با چه روشی نمایید.

 

اجاره BMW
اجاره BMW

چرا برای اجاره ماشین بهتر است خودروی بی ام و را انتخاب کنیم؟

هر کسی جهت انتخاب ماشین اجاره ای برای خود، فاکتورها و معیارهایی دارد. این فاکتورها می توانند شامل زیبایی، خدمات، جادار بودن، سرعت و قدرت ماشین باشند. ماشین بی ام و از معدود ماشین هایی است که تمام شرایط بیان شده را دارد. این ماشین در عین زیبایی و فضای باز، از سرعت و قدرت بالایی نیز برخوردار است که آن را به یک گزینه ی مناسب برای جنگل گردی یا کویر گردی تبدیل می کند.

از طرف دیگر، اگر کسی هستید که به جلسه ای رسمی دعوت شده اید، اجاره بی ام و به عنوان یک ماشین لوکس، گزینه ی بسیار مطلوبی خواهد بود. از این ماشین می توان در مراسم و تشریفات مختلفی همچون عروسی نیز استفاده کرد. حتی در طی سالهای اخیر بسیاری از زوجین با اجاره ماشین عروس بی ام و، زیبایی آن روز خاص را برای خود به یادماندنی کرده اند.

بیشتر بخوانید:   صفر تا صد اجاره خودرو با شرایط آسان

خودروهای بی ام و جزو متنوع ترین ماشین های موجود در کشور هستند و از امکانات فوق العاده ای برخوردارند. از این رو می توان هر نمونه از آنها را برای سفر، جلسه رسمی یا عروسی انتخاب کرد. شما می توانید از یک شرکت معتبر، این خودرو را برای حداقل ۳ روز یا بیشتر اجاره کرده و از آن استفاده کنید.

اجاره بی ام و در انواع مختلف

از آنجایی که بی ام و جزء ماشین هایی با تنوع بالا است، شما می توانید طبق هدفی که دارید از بین انواع مختلف آن، ماشین مورد نظر خود را انتخاب کنید. از انواع ماشین های بی ام و در رنت خودرو، می توان به خودروی بی ام و x3، بی ام و ۶۳۰، بی ام و ۳۳۰i، بی ام وی z4 و … اشاره کرد. هر کدام از این خودروها دارای ویژگی ها و امکانات مختص به خود هستند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

بی ام و ۷۳۰

لوکس ترین و بزرگترین خودرو در بازار جهان، ماشین بی ام ۷۳۰ است. این ماشین با قدرت ۲۵۸ اسب بخار گزینه بسیار مناسبی برای سفر در طبیعت و جاده های طولانی به شمار می رود. پس اگر قصد اجاره بی ام و را دارید به این گزینه با دقت بیشتری فکر کنید. می توانید با اجاره خودرو بدون راننده در تهران، خودتان را به گردش در دل طبیعت زیبای اطراف تهران و کرج یا حتی شمال ایران دعوت نمایید.

 

بهترین نمونه خودرو بی ام و
بهترین نمونه خودرو بی ام و

بی ام و x5

یکی دیگر از انواع ماشین های بی ام و، ماشین بی ام و x5 است. این خودرو با طراحی و دیزاین فوق العاده زیبایی که دارد مناسب هر مراسم و تشریفاتی خواهد بود. باید بگوییم این ماشین علاوه بر زیبایی، از سرعت و قدرت بالایی هم برخوردار است. پس جزو خودروهای بی نظیر در جهان به شمار می رود. این ماشین با قدرت ۴۵۰ اسب بخار، می تواند گزینه ی بسیار خوبی برای سفرهای جاده ای باشد.

بیشتر بخوانید:   اجاره خودرو با راننده یا بدون راننده؟

بی ام و x3

ماشین بی ام و x3 با ظرفیت ۵ نفر، بهترین انتخاب برای سفرهای خانوادگی است. با اجاره بی ام و x3 نگران برخورد سپر در هنگام دنده عقب گرفتن یا پارک کردن نباشید. زیرا این ماشین دارای حسگرهای پارک جلو و عقب بوده و درصد اطمینان خطا در زمان رانندگی را به حداقل میزان ممکن می رساند. از این رو، بهترین انتخاب برای اجاره خودرو خواهد بود.

چه مدارکی برای اجاره بی ام و لازم داریم؟

اگر قصد اجاره بی ام و را دارید، باید برخی مدارک لازم را برای این کار تهیه و ارائه کنید. از جمله مدارک مهمی که باید پیش از اقدام به اجاره ماشین آماده نمایید، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • داشتن گواهینامه معتبر
  • ضرورت داشتن سنی بیش از ۲۰ برای اجاره خودرو
  • ارائه کارت ملی و شناسنامه
  • مدرک شغلی (در صورت نیاز)
  • پرداخت ودیعه نقدی و یا دیپوزیت بسته به مدل و نوع خودرو

این مدارک بستگی به محل زندگی فرد متقاضی، متغیر خواهند بود. مثلا اگر فرد متقاضی از اتباع ایرانی نباشد، ارائه پاسپورت نیز، ضرورت خواهد یافت.

 

مدارک لازم برای اجاره ماشین بی ام و
مدارک لازم برای اجاره ماشین بی ام و

مبلغ ودیعه برای اجاره بی ام و چگونه تعیین می شود؟

میزان مبلغ ودیعه ای که باید برای اجاره بی ام و در تهران و کرج پرداخت نمود، بسته به امکانات و نوع خودرو متفاوت است. همچنین مدت زمانی که برای اجاره خودرو تعیین می شود و میزان مسافتی که باید خودرو طی کند نیز، در تعیین کردن مبلغ ودیعه موثر خواهد بود. غیر از مواردی که بیان شد، اجاره خودرو بدون راننده در کرج و تهران یا اجاره خودرو با راننده در تهران و کرج نیز، در هزینه ودیعه موثر خواهد بود.

اجاره بی ام و با راننده

کسانی که تصمیم به اجاره بی ام و دارند، بهتر است حتما پیش از اجاره ماشین با راننده یا بدون راننده، در مورد شرایط آن اطلاعات لازم را کسب کنند. زیرا در صورت بروز هرگونه مشکلی بعد از اجاره خودرو، تمام خسارات بر گردن شرکت است و هزینه ی اضافه ای از شخص دریافت نمی شود. اما از مبلغ ودیعه و ضمانتی که پیش از اجاره خودرو توسط مشتری ارائه شده است، کاسته خواهد شد.

بیشتر بخوانید:   اجاره ماشین آفرود در تهران با شرایط آسان

از این رو اجاره خودرو با راننده انتخاب هوشمندانه تری خواهد بود. شما می توانید با وجود راننده، لذت بیشتری از تماشای مناظر ببرید و نگران بروز مشکلی در زمان رانندگی با خودروی گران قیمتی همچون بی ام و نباشید.

اجاره بی ام و بدون راننده

اگر هدف شما از اجاره کردن ماشین بی ام و حضور در مراسم های تشریفاتی نیست و در واقع هدف شما طبیعت گردی و مسافرت با خانواده است، بهتر است خودرویی بدون راننده اجاره کنید. شما می توانید برای چند روز خودروی لوکسی را اجاره کرده و با خانواده به سفر روید. خودروهای بی ام و از آنجایی که تمامی امکانات لازم را طبق استاندارد جهانی دارند، انتخابی عالی و مطلوب برای سفر با خانواده به شمار می روند. از این رو ما هم به شما اجاره این خودروها را بدون راننده، پیشنهاد می کنیم.

اجاره BMW بدون راننده
اجاره BMW بدون راننده

 

سخن پایانی

امروزه به دلیل شرایط بد مالی خیلی ها توانایی خرید ماشین های شاسی بلند و لوکس اعم از بی ام و را ندارند. پس بهترین گزینه برای این افراد اجاره شاسی بلند یا اجاره بی ام و از یک شرکت معتبر است. آنها بدون نیاز به پرداخت هزینه بالا، می توانند تجربه ی رانندگی چنین ماشین هایی را به دست آورند. رنت خودرو این امکان را در اختیار آنها قرار داده است، که بتوانند بهترین خودرو را برای اجاره انتخاب کنند.

زندگی آنقدرها فرصت در اختیار ما انسان ها نمی گذارد که هر چیزی را تجربه کنیم. پس اگر زمان و شرایط آن را داشتیم، باید از آن نهایت استفاده را ببریم. مثلا با اجاره کردن خودروی مورد علاقه خود، خود را به یک سفر لذت بخش مهمان کنیم. برای این کار تک رنت بهترین خدمات را ارائه نموده است. پس از این فرصت عالی استفاده کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده تک رنت
نویسنده تک رنت
اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *