نحوه اجاره خودرو خارجی در تهران

فهرست محتوا
نحوه اجاره خودرو خارجی در تهران

نحوه اجاره خودرو خارجی در تهران

اگر توان خرید خودروهای خارجی برای یک سفر دلچسب و خاطره انگیز را ندارید، نیازی نیست نگران باشید. شما می توانید با کمترین بودجه، اتومبیل خارجی مورد نظر خود را به بهترین شکل ممکن اجاره کنید و از مزایای فراوان آن بهره مند شوید.

در ادامه این مقاله از هوشمندسازان ساجد با ما همراه باشید تا با نحوه اجاره خودرو خارجی در تهران، بیشتر آشنا شوید.

نحوه کرایه ماشین های خارجی در تهران چگونه است؟
نحوه کرایه ماشین های خارجی در تهران چگونه است؟

انواع خودروهای خارجی در تهران

قبل از آن که بخواهید جهت رنت ماشین در تهران اقدام کنید، بایستی اطلاعات کاملی راجع به انواع آن ها داشته باشید. به طور کلی خودروهای اجاره ای به چهار دسته تشریفاتی و لوکس، آفرود، اتومبیل مناسب سفرهای درون شهری یا برون شهری و مسافربری تقسیم می شوند.

خودروهای تشریفاتی و لوکس

خودرو های تشریفاتی و لوکس
خودرو های تشریفاتی و لوکس

اگر قصد حمل و نقل مسافران یا مهمانان خاص را دارید، باید برای اجاره ماشین خارجی لوکس در تهران اقدام کنید. البته توجه داشته باشید که هزینه اجاره خودروهای خارجی نسبت به سایر اتومبیل ها بالاتر است. از بهترین خودروهای تشریفاتی و لوکس مناسب حمل و نقل مسافران و مهمانان خاص، می توان به مرسدس بنز S500، کیا اپتیما، کیا اینترپرایز، هیوندای جنسیس، هیوندای سنتیننتال، بی ام و ۷۳۰I و کادیلاک اسکالید اشاره نمود. بهتر است بدانید شما می توانید خودروهای لوکس را به دو صورت با راننده و بدون راننده اجاره کنید.

خودروهای آفرود

اگر می خواهید در تعطیلات به طبیعت سفر کنید و از تپه و مناطق فاقد جاده اسفالت شده به بهترین شکل عبور کنید، باید اقدام به اجاره خودرو آفرود در تهران نمایید. خودروهای آفرود نسبت به آنرود، از قدرت بسیار بیشتر و سیستم تعلیق قوی تری برخوردار هستند و به دلیل دارا بودن ارتفاع زیاد، قادر به پیمودن انواع مسیر های دشوار هستند. از برترین خودروهای آفرود کم استهلاک اجاره ای، می توان به تویوتا لندکروز، تویوتا FJ، آمیکو آسنا، KMC T8، کاپرا، نیسان پاترول، نیسان سافاری و نیسان مونیکا اشاره نمود. فراموش نکنید که قبل از اجاره خودرو خارجی در تهران، باید سلامت آن را به طور دقیق مورد بررسی قرار دهید.

خودروهای مناسب سفرهای درون یا برون شهری

برای سفرهای درون یا برون شهری، شما نیاز به اتومبیل های اجاره ای کم استهلاک اما پر شتاب و نرم خواهید داشت. پیشنهاد متخصصان و کارشناسان برای سفرهای درون شهری، اتومبیل هایی همچون هیوندای سوناتا، هیوندای النترا، کیا سراتو، کیا اپتیما، لیفان X60، چری آریزو، تویوتا آریون، تویوتا کمری، مرسدس بنز C200 و کیا کادنزا است. توجه داشته باشید اکثر خودروهای نامبرده مناسب سفرهای درون شهری یا برون شهری، مصرف سوخت بسیار کم و کابین بسیار راحت و جاداری دارند.

بیشتر بخوانید:   اجاره خودرو جنسیس کوپه

اتومبیل های مسافربری (ون، مینی بوس، میدل باس و اتوبوس)

اگر قصد سفر دسته جمعی با دوستان و آشنایان خود را دارید، بایستی اقدام به اجاره اتومبیل های مسافربری خارجی کنید. از خودروهای مسافربری اجاره ای عالی، می توان به ون تویوتا هایس، ون مرسدس بنز، میدل باس ولوو، مینی بوس هیوندای کروز، ون کارسان، ون نارون، ون مزدا، اتوبوس ولوو B7 و اتوبوس اسکانیا عقاب اشاره نمود. لازم به ذکر است که اکثر اتومبیل های مسافربری سبک، نیمه سنگین و سنگین با راننده اجاره داده می شوند.

قوانین اجاره خودرو خارجی در تهران با راننده

قبل از اجاره خودرو خارجی در تهران با راننده، اطلاعات کلی راجع به قوانین و مقررات آن داشته باشید.

برای اجاره ماشین با راننده، بایستی ابتدا مدارک مورد نیاز از جمله کارت شناسایی و شناسنامه را ارائه دهید. هزینه اجاره خودرو با راننده برای سفرهای کمتر از یک روز درون شهر، بر حسب ساعت و کیلومتر محاسبه می گردد. توجه داشته باشید که تمامی مسئولیت های رانندگی، بر عهده راننده است. از طرفی دیگر، راننده موظف است طبق مسیر هایی تعیین شده پیش برود.

مدارک لازم جهت اجاره ماشین چی مواردی را شامل می شوند؟
مدارک لازم جهت اجاره ماشین چی مواردی را شامل می شوند؟

قوانین اجاره خودرو خارجی در تهران بدون راننده

برای اجاره خودرو خارجی در تهران، باید ابتدا مدارک مورد نظر را آماده کنید. بهتر است بدانید افرادی که قصد اجاره انواع اتومبیل های خارجی را دارند، باید دارای گواهینامه رانندگی با اعتبار بیش از ۶ ماه باشند. علاوه بر آن، افراد باید برای اجاره خودرو بدون راننده، از ضمانت چک یا سفته معتبر استفاده کنند. البته برای اجاره خودروهای خارجی گران قیمت، بایستی از ضمانت سفته استفاده نمایید.

از سویی دیگر، قبل از اجاره انواع اتومبیل های خارجی باید یک مدرک شغلی (جواز کسب یا فیش حقوقی یا معرفی نامه) ارائه دهید. عدم تحویل به موقع خودرو به مرکز اجاره، سبب افزایش هزینه اجاره و جریمه نقدی می گردد.

مدارک مورد نیاز برای اجاره خودرو خارجی در تهران

برای اجاره خودرو خارجی در تهران، باید قبل از انجام هر کاری مدارک مورد نیاز را فراهم سازید. برای انجام این کار، باید چند کپی از شناسنامه، کارت شناسایی، مدرک شغلی معتبر (جواز کسب، فیش حقوقی و معرفی نامه)، مقداری ودیعه نقدی، چک یا سفته را ارائه دهید.

بیشتر بخوانید:   اجاره خودرو برای تور کویر گردی

بهتر است بدانید که اگر هر کدام از مدارک مربوطه ناقص باشند، ممکن است شما نتوانید اقدام به رنت ماشین مورد نظر خود کنید. افراد مقیم خارج از کشور نیز باید مدارکی همچون پاسپورت، گواهینامه بین المللی و ودیعه نقدی را ارائه دهند. ناگفته نماند که افراد مقیم خارج، باید برای اجاره خودروهای معمولی خارجی کپی پاسپورت و برای اجاره انواع ماشین های لوکس، اصل پاسپورت را ارائه دهند.

مزایای اجاره اتومبیل

از مهم ترین مزایای اجاره انواع اتومبیل های خارجی، می توان به هزینه مناسب و مقرون به صرفه، شرایط آسان و رانندگی ایمن اشاره نمود. البته برای بهره مندی از تمامی مزایای اجاره انواع ماشین خارجی در تهران، باید به نکات ضروری نیز توجه بسزایی داشته باشید.

هزینه مناسب و مقرون به صرفه

یکی از مهم ترین شرایط اجاره ماشین خارجی، می توان به هزینه مناسب و مقرون به صرفه آن اشاره نمود. شما می توانید با صرف کمترین هزینه و بودجه، اتومبیل مورد نظر خود را به بهترین شکل ممکن اجاره کنید.

شرایط آسان

امروزه، شریط اجاره انواع اتومبیل خارجی بسیار آسان است. شما می توانید با ارائه مدارک لازم و ضمانت نامه معتبر، اتومبیل مورد نظر را بدون هیچ مانعی کرایه کنید.

رانندگی آسان و ایمن

شما می توانید با صرف کمترین هزینه، خودرو خارجی مورد نظر را اجاره نموده و یک رانندگی بسیار آسان و ایمن را تجربه کنید و لذت ببرید.

مزایای کرایه اتومبیل در تهران
مزایای کرایه اتومبیل در تهران

نکات اجاره اتومبیل در تهران

همانطور که در بخش های قبل اشاره شد، باید برای اجاره خودرو خارجی در تهران، نکات خاصی را مد نظر داشته باشید. نکات ضروری اجاره انواع اتومبیل خارجی در تهران به شرح زیر است؛

بررسی دقیق اتومبیل و انتخاب صحیح

از مهم ترین نکات اجاره ماشین در تهران، می توان به بررسی دقیق آن اشاره نمود. قبل از اجاره، باید سلامت بدنه و فنی اتومبیل را به طور دقیق و اساسی مورد بررسی قرار دهید و در صورت وجود هرگونه نقص، آن را در قرارداد قید کنید. توجه داشته باشید که باید از رنت انواع ماشین های معیوب، خودداری کنید.

بیشتر بخوانید:   تک رنت یکی از ارزانترین اجاره خودرو

عقد قرارداد رسمی

یکی دیگر از نکات اجاره خودرو در تهران، عقد قرارداد رسمی است. جهت اجاره انواع اتومبیل های خارجی، باید میان خود و مدیر مرکز کرایه اتومبیل، یک قرارداد رسمی منعقد کنید و تمامی اطلاعات ضروری از جمله زمان تحویل و دریافت را قید نمایید. قبل از امضا قرارداد، باید آن را به طور دقیق مطالعه کنید.

مراجعه به مراکز اجاره معتبر

امروزه مراکز بسیار زیادی در سراسر کشور هستند که در زمینه اجاره انواع اتومبیل ها فعالیت می کنند. توجه داشته باشید که برخی از مراکز اجاره، هزینه های بالایی را جهت رنت ماشین های خارجی در نظر می گیرند اما نیازی نیست نگران باشید؛ شما می توانید با مراجعه به مجموعه ما یعنی تک رنت، ماشین خارجی مورد نظر خود را با بهترین شرایط و نازل ترین قیمت اجاره کنید و لذت ببرید.

هزینه اجاره خودرو در تهران چگونه محاسبه می گردد؟

یکی از سوالاتی که برای کاربران زیادی مطرح می گردد، این است که هزینه اجاره خودرو خارجی در تهران چگونه محاسبه می گردد؟ هزینه رنت انواع ماشین های خارجی در تهران از عواملی همچون زمان (برحسب ساعت)، مسافت طی شده (بر حسب کیلومتر)، زمان توقف، نوع خودرو و میزان سوخت مصرفی محاسبه می گردد.

البته بهتر است بدانید که هزینه اجاره ماشین با راننده نسبت به بدون راننده کمتر است. شما می توانید با مراجعه به وبسایت ما از قیمت اجاره انواع ماشین های خارجی با توجه به نرخ روز بازار مطلع شوید.

رنت ماشین با راننده
رنت ماشین با راننده

سخن پایانی

همانطور که در بخش های قبل گفته شد، شما می توانید با مراجعه به سایت ما، اتومبیل مورد نظر را به بهترین شکل اجاره کنید. البته قبل از انجام هر کاری، پیشنهاد می شود با افراد کاربلد و با تجربه در این زمینه مشورت کنید. برای انجام این کار، می توانید روی کمک کارشناسان و متخصصان مجموعه ما حساب کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده تک رنت
نویسنده تک رنت
اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *