اجاره خوردو با تک رنت

شرکت های معتبر اجاره خودرو در ایران را بشناسید

فهرست محتوا
شرکت های معتبر اجاره خودرو در ایران را بشناسید

امروزه اجاره خودرو یک کار متداول است. به گونه ای که شرکت های معتبر اجاره خودرو، برای ارائه خدمات بهتر با هم در رقابت هستند. یکی از بهترین و معتبر ترین موسسه های اجاره خودرو در ایران، موسسه تک رنت است.

رنت و اجاره خودرو از شرکت های معتبر، امکان کلاهبرداری را کاهش داده و سبب ایجاد تجربه ای دلچسب برای شخص اجاره کننده می شود.

شرکت های معتبر اجاره خودرو، معمولا دارای امتیاز ها و خدماتی هستند که آن ها را از سایر موسسه ها مجزا می کند. مثلا مرکز اجاره خودرو تک رنت برای رضایت مشتریان خود، ماشین هایی را برای اجاره در دسترس قرار می دهد که همگی از نظر فنی و ظاهری سالم باشند.  اگر از مراکز غیر معتبر برای اجاره خودرو استفاده می کنید، ذکر تمامی نقض های فنی ماشین در قرارداد الزامی است.

ممکن است در صورت ذکر نشدن مشکلات خودرو در قرارداد، در هنگام تحویل خودرو مجبور به پرداخت غرامت گردید. متاسفانه این روش یکی از راه هایی است که موسسه های غیر معتبر از آن برای گرفتن پول اضافه استفاده می کنند.

 

اجاره ماشین از شرکت های معتبری همچون تک رنت
اجاره ماشین از شرکت های معتبری همچون تک رنت

اجاره خودرو چگونه و به چه منظور انجام می گیرد؟

اجاره خودرو در واقع قرار گیری خودرو در اختیار شخصی غیر از مالک اصلی است. معمولا برای چند روز تا چند هفته خودرو در اختیار شخصی دیگر قرار گرفته و در ازای آن مبلغی به عنوان اجاره بهای وسیله نقلیه دریافت می گردد. برای دریافت ماشین، معمولا مدارکی از شخص اجاره کننده دریافت می شود. این مدارک به عنوان ضمانت تحویل ماشین در نظر گرفته شده و در قرارداد فی مابین ذکر می گردد.

برای این که بدانید اجاره ماشین چگونه اتفاق می افتد باید به نکاتی که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم توجه فرمایید.

شرکت های معتبر اجاره خودرو نظیر تک رنت معمولا بصورت حضوری و غیرحضوری خدمات ارائه می دهند. چنانچه تصمیم دارید به صورت غیرحضوری خدمات دریافت کنید، می توانید با مراجعه به سایت تک رنت کلیه ماشین هایی که جهت اجاره موجود هستند را ببینید و از بین آن ها انتخاب کنید. شما می توانید ماشین هایی با قیمت پایین و یا بالا را انتخاب نمایید. پس از انتخاب ماشین مورد نظر، باید تاریخ اجاره را مشخص نمایید. قیمت اجاره ماشین معمولا با مدل و تعداد روز های اجاره مشخص می شود.

بیشتر بخوانید:   ارزان ترین اجاره خودرو در تهران

یکی دیگر از مواردی که باید در سایت مشخص کنید، محلی است که می خواهید ماشین را تحویل بگیرید. در مرحله آخر باید با راننده یا بدون راننده بودن ماشین را مشخص کنید. پس از پایان این مراحل، شرکت جهت عقد قرار داد با شما اقدام می کند.

 

اجاره لوکس ترین خودروها در موسسه تک رنت
اجاره لوکس ترین خودروها در موسسه تک رنت

هزینه رنت ماشین در شرکت های معتبر اجاره خودرو

هزینه رنت ماشین در شرکت های معتبر اجاره خودرو، به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از اولین فاکتور هایی که برای برآورد قیمت خودرو در نظر گرفته می شود، خارجی یا ایرانی بودن آن است. به طبع ماشین های خارجی از قیمت اجاره بالاتری برخوردار هستند.

نوع و مدل خودرو در قیمت اجاره آن تاثیر گذار است. مثلا ماشین های قدیمی ارزان تر از ماشین های مدرن هستند. در این بین گران ترین ماشین ها، خودرو های لاکچری هستند که معمولا برای تشریفات و مراسم خاص اجاره می شوند. به طور کلی هر چقدر قیمت ماشین بالا تر باشد، مبلغ اجاره آن نیز بیشتر است.

بسیاری از مردم توان خرید ماشین های لوکس را ندارند. در این میان افرادی نیز هستند که متمول بوده و ماشین های لاکچری را از خارج کشور خریداری می نمایند تا جهت اجاره در اختیار سایرین قرار دهند. درست است که قیمت اجاره این ماشین ها بالاست اما به نسبت قیمت خرید خودرو که دور از دسترس است، اجاره آن برای اکثر مردم امکان پذیر است.

یکی از عوامل مهم که باعث افزایش قیمت و هزینه رنت ماشین می گردد، فصلی است که ماشین در آن به اجاره می رود. مثلا در فصول تابستان و بهار که تقاضا برای اجاره ماشین ها زیاد است، قیمت کلی اجاره ماشین کمی بیشتر از سایر فصول در نظر گرفته می شود.

در آخر نیز مدت زمانی که خودرو در اجاره است، می تواند آخرین فاکتور تاثیر گذار بر قیمت رنت آن ماشین باشد.

بیشتر بخوانید:   اجاره خودرو لوکس و اقتصادی در کرج

مدارک مورد نیاز برای رنت ماشین از شرکت های معتبر اجاره خودرو

چنان چه بخواهید خودرویی را بدون حضور راننده، اجاره کنید، موسسه اجاره اتومبیل از شما مدارکی را جهت ضمانت درخواست می کند. شما باید این مدارک را ضمیمه قرارداد کنید. از مهم ترین مدارک، می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  1. کارت شناسایی که دارای اعتبار باشد.
  2. گواهی نامه معتبر و قانونی شخص اجاره کننده.
  3. مبلغی به عنوان ودیعه جهت ضمانت. (برای آسیب های احتمالی ماشین)
  4. جهت اجاره برای خارج از کشور، به پاسپورت و روشن نمودن دقیق محل اقامت شما نیاز است.
  5. مدرک مالی که معادل قیمت خودرو باشد مانند چک، سفته، سند ملک شخصی یا حتی جواز کسب

جدا از مدارک مورد نیاز، معمولا در قرارداد ها، زدگی یا هر ایرادی در بدنه ماشین باید ذکر گردد تا در صورت بروز هرگونه مشکلی همه چیز شفاف و روشن باشد.

 

اجاره لوکس ترین خودرو های خارجی در موسسه تک رنت
اجاره لوکس ترین خودرو های خارجی در موسسه تک رنت

اجاره چه نوع خودرو هایی بیشتر صورت می گیرد و هر خودرو برای چه مصرفی مناسب است؟

معمولا بیشتر خودرو هایی که برای مصارف شهری و کار های روزانه مورد استفاده قرار می گیرند، خودرو های ارزان قیمت هستند. همان طور که عیان است، در شرکت های معتبر اجاره خودرو، تنوع بسیار بالاست. البته این تنوع در کشور دارای پراکندگی یکسانی نیست و شهر هایی نظیر پایتخت و جزیره کیش به طبع دارای گوناگونی بیشتری در بین نوع و مدل ماشین ها هستند.

خودرو های لوکس نیز در این شهر ها، خواهان بیشتری دارند. مثلا ماشین های لوکسی هم چون لامبورگینی و یا پورشه در این شهر ها بیشتر اجاره می شوند. در ضمن این ماشین ها اکثرا در شرکت های معتبر اجاره خودرو، برای رنت وجود دارند.

ماشین های لاکچری ذکر شده در ایران به سختی پلاک می شوند. افرادی که دارای ثروت مورد نیاز برای پرداخت عوارض گمرکی و پلاک کردن این خودرو ها هستند، آن ها را در شرکت های معتبر اجاره خودرو، مخصوصا در تهران و کیش قرار می دهند.

بیشتر بخوانید:   اجاره خودرو شمال تهران بدون راننده

اکنون می دانیم که اجاره خودرو های غیر متعارف، بیشتر در کیش و تهران انجام می شود. این خودرو ها اکثرا برای گشت و گذار در داخل شهر اجاره می گردند. لازم است برای جلوگیری از سو استفاده توسط موسسات رنت ماشین، فقط از شرکت های معتبر اجاره خودرو برای رنت وسیله نقلیه استفاده کنید. ضمن مراجعه به موسسه معتبر، باید نکات ذکر شده برای اجاره خودرو را رعایت نمایید تا از ایجاد مشکلات احتمالی جلوگیری کنید.

 

تک رنت از شرکت های معتبر اجاره خودرو در ایران است
تک رنت از شرکت های معتبر اجاره خودرو در ایران است

کلام آخر

شرکت های معتبر اجاره خودرو بهترین انتخاب ممکن برای اجاره خودرو هستند. رنت ماشین با راننده شرایط متفاوتی دارد. اگر ماشین را با راننده اجاره می کنید، دیگر نیازی نیست که سند یا چک برای ضمانت تحویل سالم ماشین ارائه دهید. به بنزین موجود در باک ماشین به هنگام تحویل دقت نمایید زیرا به هنگام تحویل ماشین باید به همان مقدار بنزین در باک موجود باشد.

در صورت اقدام به رنت ماشین از شرکت های معتبر اجاره خودرو، به ازای هر ۲۴ ساعت هزینه یک روز دریافت می شود. اگر در تحویل ماشین تاخیر داشته باشید باید هزینه یک روز را در ازای آن پرداخت نمایید. در صورتی که هنگام رانندگی با خودرو اجاره ای مرتکب خلاف شوید، مسئولیت کلیه جرایم و خسارات بر عهده شماست و موسسه مسئولیتی در این قبال نمی پذیرد. برای کسب اطلاعات تکمیلی از طریق شماره های درج شده در سایت، با مشاوران موسسه تک رنت در ارتباط باشید. ما در تک رنت مشتاقانه چشم انتظار شما هستیم.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده تک رنت
نویسنده تک رنت
اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *